fredag 20 maj 2011

Gott och blandat, det är ju trots allt lördag

Inledde helgen med en halvkroppsmassage. Så förbannat skönt. Och ont gjorde det, fy tusan alltså. Hon tryckte så jäkla hårt, trodde jag skulle gå sönder. Haha. Fast det var bra. Vi pratade en del och hon berättade hur och vad hon gjorde. Tänk om man hade råd att få sådan massage varje vecka. Det vore nåt.

Har fixat min studentmail nu också. Tur. Annars går man miste om viktiga mail. Har bokat en nagra också, ska använda den på söndag. Spännande. Vet dock inte riktigt hur den fungerar, men det kan väl inte vara så svårt. Hoppas jag kommer ihåg hur man redigerar sen, blir lite jobbigt annars.

Jag längtar till nästa helg. Då bär det av söderut, närmare bestämt till Stockholm! :)

Köpte nya leggings idag förresten. Intresseklubben antecknar. Haha. Det var rea på Gina Tricot och tycke uppstod genast. Det har nyligen gått hål på mina andra leggnings. Det är pyttelitet men det syns och det är irriterande. Kanske kan laga det, eller så klipper jag av dem och fixar ett par cykelbyxor. Det är tydligen inne nu. Skönt att ha på sig men hur ska man matcha dem på bästa sätt? Dagens fråga.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?