onsdag 25 maj 2011

För den tjugofemte smäller det ibland

Har nyss skrivit ner min opponering på ett B-arbete som ska göras imorgon. Ska skriva ut den på skolan innan också, så att jag kan göra lite markeringar och så. Lär få en del opponering tillbaka också, dock inte av samma personer. Men det är väl så det ska vara.

Träffade Karolin förut idag. Vi shoppade lite och chillade lite. Och snackade mycket. As usual. Haha. Skönt med en lugn morgon och förmiddag innan jag var tvungen att sätta igång med plugg. Tog dock inte så lång tid att skriva opponeringen, haha. Men lär fylla på lite imorgon. Nu har jag inte så mycket att göra, faktiskt. Förutom att vänta på Johan som snart borde komma hem.

Förresten, igår fick vi hjälp av Johans snickar-kompis att sätta upp en hylla, spegel, två tavlor och en klocka. Det blev riktigt bra! Kanske fixar bilder vid ett annat tillfälle.

Nu ska jag skriva en handlingslista och vänta på sällskap - och pengar som ska överföras så att vi kan betala våra räkningar. Löningsdag är inte bara kul...

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?