tisdag 3 maj 2011

Alla snubbar (och snubbor?) vill ju vara katt



Om jag var ett djur, då skulle jag nog vilja vara en katt. De är så självständiga, vackra och roliga. Och lite knasiga, på ett charmigt sätt. Jag älskar katter.

Just nu skulle jag gärna vara en katt. Då skulle jag inte behöva plugga som en dåre (vilket jag inte gör ändå, haha) för att hinna med allt som ska hinnas med på tre veckor. Idag har varit en okej dag, inte speciellt utmanande, men det passar mig perfekt just nu. Vi har haft redaktionsövning och gjort lite nyheter och annat. Imorgon väntar ännu en sådan dag. På torsdag måste jag jobba stenhårt med min B-uppsats, så även på fredag.

Har anmält mig till två jobbpass nu i maj också. Ska bli gött att jobba lite igen, träffa lite annat folk och tjäna lite pengar. Oroar mig dock lite för sommaren. Vet att jag förmodligen kommer få jobba en del, men inte hur mycket. Det beror ju helt på om det blir mycket folk.

Snart är det dags för middag och sen väntar en liten tur till gymmet. Är jättetrött, men måste få komma iväg lite.

Puss.

(Obs! Alla bilder på den här bloggen är mina egna, om inget annat anges. Det är inte tillåtet att använda mina bilder utan tillstånd från mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?