tisdag 5 april 2011

It's much now

Finfin engelska i rubriken där, haha. Älskar när folk översätter från svenska till engelska ordagrant. Spännande.

Idag åt vi våfflor till frukost, supergott! Bra med en extra god frukost som special treat när man har mycket plugg att göra, liksom. Just nu sitter jag dock som en hök över Ticnet.se för att boka biljetter till SAIK - Färjestad på torsdag :) Jag älskar att gå på hockey. Tyvärr är Modo inte i final, men de vann ju faktiskt stort över Mora häromdagen så hoppet om Elitserien är inte ute än.

Hur som helst. När biljetterna är bokade ska jag försöka få grepp om någon forskning för mitt B-arbete, som jag kan skriva i mitt PM. Måste bli klar med det innan lunch, för efter lunch måste jag till banken och växla pengar (till Murmansk!) och boka bussresa till Umeå på måndag. Blir tur och retur på bara några timmar, ska nämligen dit och berätta om våra utbildningar här och sedan är det möte med humorgruppen.

Jag trivs när jag har saker att göra, om jag hinner med dem, såklart. Hellre det än att inte ha absolut någonting att göra.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?