måndag 25 april 2011

Back to reality

Men vad är egentligen verklighet?

Haha.

Sitter på skolan just nu. Det var ju ett tag sedan. Kan man säga. Orkar inte riktigt ta tag i det här med plugg just nu, men har åtminstone lämnat in en lägesrapport för mitt B-arbete. Alltid något, som jag brukar säga/skriva. Imorgon är det föreläsning, på onsdag ska vi prata om våra lägesrapporter och på torsdag är det "redaktionsmöte".

På torsdag fyller dessutom min syster år och jag åker hem till Ö-vik för att fira både henne och Valborg.

By the way så har min dator typ kraschat. Buhu! Så den får följa med söderut på torsdag för att bli omhändertagen av datorakuten aka min pappa.

Nä, nu är det snart dags att bege sig hemåt för att fixa middag.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?