måndag 7 mars 2011

Som en fiolsträng

Jag var hos tandläkaren imorse. Bara en vanlig rutinkontroll, så jag kände mig lugn. Trevlig tandsköterska och fick veta att jag har jättefina tänder så det var ju skönt. Men när jag väl ligger där i stolen spänner jag mig hela tiden. Vet inte varför, men man vet ju aldrig om de hittar något eller stoppar in någonting obekvämt i munnen på en. Haha. Kommer på mig själv ibland och försöker slappna av men efter några sekunder är jag lika spänd igen. Fick lite tandsten borttagen också. Ganska skum känsla när hon skrapade sådär på tänderna och det var ett ganska irriterande ljud också. Sådär äckligt gnissligt. Hu, jag ryser nästan när jag tänker på det. Aja, nu behöver jag nog inte gå dit på åtminstone ett år. Gött.

Har fixar Internet hemma också. Eller Bredbandsbolaget ska komma och fixa det. Inom tre arbetsdagar. Dumt av min hyresvärd att bara koppla upp mig på stadsnätet när det finns kunder som har Internet via andra operatörer. TV:n funkar i alla fall som den ska. Har ringt och beställt sportpaketet nu också. Då kan vi se några matcher från slutspelet i Elitserien. Tyvärr utan Modos medverkan, men ändå. Fan vad besviken jag är! Kvalserien, liksom. Känns inte helt okej.

Borde strax bege mig och köpa fler galgar och eventuellt ett par förvaringslådor. Jag har så sjukt mycket kläder och ändå försöker jag rensa undan. Hm. Använder i princip alla kläder, så det är svårt.

Ska fixa bilder på lägenheten också, men det dröjer lite. Är fortfarande lite kaos där hemma. På lördag ska vi till IKEA och shoppa lite, hoho.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?