söndag 13 mars 2011

Och vad tycker vi om schlagern då?

Jag var på schlager-fest igår. Det var trevligt :) Gick faktiskt ut sen också, men var hemma innan två, faktiskt. Det var kul och rätt mycket folk men jag var väldigt trött.

Tillbaka till Melodifestivalen. Jag röstade på The Moniker, han var bäst. Han hade funkat i Europa. Tycker dock att Eric Saade har ett bra nummer, dessutom är han snygg och charmig och grym på att dansa. Europa borde gilla låten. Hellre Saade än Danny, faktiskt. Jag gillar Danny i övrigt men hans låt är ganska tråkig, faktiskt. Dansen är det dock inte något fel på, tvärtom.

Oh, well.

Nu är det snart dags för sängen.

Puss.

1 kommentar:

  1. Jo, Dubai är verkligen en stad man måste få med sig. Det finns så mycket häftigt att se och göra =)

    Angående arbetet som reseledare så rekommenderar jag dig verkligen att söka. De större företagen har ansökning via deras webbsida så kolla där och se när de senast vill ha in ansökningar etc.

    Jag kommer från Kiruna, lite väl lång nord om du frågar mig. Har dock inte bott där på flera år och har inga planer om att flytta tillbaka =P
    Trivs du bra i Piteå? Brukar åka dit och hälsa på min släkt ibland. Sommaren där är kanon!!! =)

    SvaraRadera

What do you think?