onsdag 30 mars 2011

I vetenskapens vidunderliga värld

Har nyss börjat lite på mitt PM för B-arbetet som jag ska skriva nu i vår. Har ca 10 veckor på mig och har en intressant grej på gång. Det här blir nog bra. Det dryga är dock att det måste finnas en vetenskaplig del. Varför kan jag inte bara få tycka och tänka själv? Haha. Nä, skämt åsido. Man måste ju lära sig det också. Ska ta tag i det på måndag, för från och med ikväll och fram till på söndag kväll är jag ledig - enligt mig åtminstone. Jag åker nämligen hem till Ö-vik över helgen, bland annat för att fira min födelsedag. Självklart så har jag gått och blivit dunderförkyld :) Tummen upp på det! (paus) NOT!

Oh well. Nu ska jag ta en vända Betapet innan det blir lunch på Kåren. Efter lunch är det dags för kursintroduktion i projektkursen som sedan kommer att ta mig till Murmansk. Om cirka två veckor åker vi!! :) I can't wait!

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?