tisdag 7 december 2010

Please don't wake me up, it's too soon

Imorse drömde jag om London - igen. Jag och tjejen som kom dit som au pair efter mig förra sommaren skulle fixa käk åt och ta hand om pojkarna. Det var inte i det vanliga huset dock, utan köket var jättelitet och väldigt "svenskt". Jag gjorde majskolvar åt dem och plötsligt sa C att han inte ville ha någon längre och då blev jag irriterad, för då kunde ju F ha fått den istället för att jag skulle ha lagt in två stycken i ugnen, haha! Åh, de där pojkarna. Världens sötaste. Men tyvärr så är jag inte i London. Eller tyvärr och tyvärr... jag trivs rätt bra där jag är nu också och nästa torsdag åker jag hem till Ö-vik för jullov. Men visst saknar jag London. Now more than ever. Bah.

Oh well, nu ska jag sätta mig och skriva en hel drös med CV:n inför sökande av sommarjobb och praktiplatser. Jag vaknade nämligen med en massa inspiration imorse och det är ju alltid trevligt, speciellt när man kan få utlopp för den.

Puss!

1 kommentar:

What do you think?