söndag 5 december 2010

Jobbelijobbjobb

Fin rubrik, eller hur?

Har jobbat tre pass i helgen och det har gått riktigt bra. Tycker att jag har gjort mig relativt hemmastad på båda mina jobb nu. Har trevliga och roliga arbetskamrater också, det är ett stort plus. Kul med trevliga gäster också, som uppskattar ens jobb :) Känner mig inte alls som en "slav" eller liknande, det är roligt att kunna hjälpa till och ge bra service. Gillar lagarbetet också, alla behövs. Jag blandade dessutom mina första drinkar igår! De verkade uppskattas, fick nämligen dricks efteråt. Ska lägga dem i den gemensamma dricks-kassan nästa gång, vi jobbar ju bra hela gänget.

Det är riktigt nice med extrapengar också. Välbehövligt. Bra att jag har hunnit jobba tre pass i november så man får lön lagom till jul, då det ju vankas lite semester för min del :)

Ikväll blir det mys med pojkvännen. Vi ska fira andra advent med lite fika, sport, Parlamentet och Beck. Det gillas.

Hm. Ska nog kila iväg till ICA och köpa glögg nu. Gött.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?