onsdag 8 december 2010

it's wednesday

Idag vaknade jag på gott humör, bredvid en person som för det mesta gör mig på gott humör. Han är mitt charmtroll i vuxen förpackning. Haha :) Han pös till skolan och jag pös till tvättstugan. Väntar på tvätten i torktumlaren nu. Sen ska jag äta lunch och pysa till plugget jag med. Måste göra om mina utställningsbilder i photoshop, klantigt nog förminskade jag dem först och sedan redigerade jag. Då blir de lågupplösta och går inte att göra förstoringar av. Typiskt. Aja. När jag ändå är på skolan kan jag ju passa på att finslipa på mitt magasin som ska lämnas in imorgon. Det blir nog bra det. Ska skriva julpjäs också, den kommer att bli awesome, hohoho. Annars då? Jag har kommit på en idé till ett projekt som jag vill göra i Murmansk i vår :) Hoppas att jag får åka med!!

Det var allt för den här gången.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?