onsdag 1 december 2010

Ah, lovley London

Åh. Nu kommer den igen. Saknaden. London. I love London.

Det började med att jag satt och tittade på platsannonser för fotografer och reportrar och tänkte att det ska nog gå att få jobb när jag är klar med min utbildning. Sen halkade jag in på au pair-annonser. London. Saknar mina gullungar så mycket. Mina små bustroll! Gah. Synd att jag inte tjänar så pass bra i min värdfamilj att jag kan försörja mig på det nästa sommar igen. Nej, nästa sommar måste jag ha ett jobb där jag faktiskt tjänar en hel del pengar. Då kanske jag kan åka till London nästa höst? Åh. Det är ju så länge dit! Jag vill åka till London typ nu. Eller nej, inte precis nu, men... snart! Jag menar, what's not to like?

Saknar mina London-vänner också. De är awesome. Puss på er, ni vet vilka ni är!




















(Obs! Alla bilder på den här bloggen är mina egna, om inget annat anges. Det är inte tillåtet att använda mina bilder utan tillstånd från mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?