söndag 28 november 2010

Härliga advent

Idag har jag gått på skyltsöndag på stan, det var mysigt. Snöflingor som dalade ner som i en sån där glaskupa man skakar på. Fint. Ska snart iväg på adventsfika. Gött. Skönt att bara ta det lugnt idag, var grymt trött efter jobbet inatt. Gick ganska lugnt till där, dock. Så det var ju bra. Behövde inte stressa sönder mig. Tur det.

Har nyss kollat på fredagens avsnitt av Idol på TV4 Play. Så förbannat tråkigt att Linnéa åkte ut. Hon är ju helt underbar. Fantastisk. Hon gjorde båda sina låtar riktigt bra, precis som Olle och Jay. Minnah höll inte alls samma klass. Spelar ingen roll om hon har halsproblem eller inte, de andra tre var helt enkelt bättre och borde ha gått vidare till semifinal. Oh well, jag röstade ju inte, så ska kanske inte klaga. Har inte röstat en enda gång i i Idol i år tror jag, av den enkla anlednignen att jag inte kan bestämma mig. Hade jag kollat i fredags hade jag dock röstat på Linnéa, helt klart.

Aja. Nu ska jag strax kila. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?