torsdag 25 november 2010

Godbitar från H&M och Cubus

Idag nyöppnade H&M här i stan och de 100 första kunderna fick ett presentkort på 200 kr och om man shoppade för minst 500 kr fick man 100 kr i rabat.. Sweet! Jag och Karolin åt en mysig frukost hemma hos henne och sen gav vi oss iväg till stan. Hittade en hel del snyggt på H&M men bestämde mig till slut för en klänning och en present till syrran, plus lite småsaker. Hittade en fin spetstopp på Cubus också, där de har 30% hela dagen idag. Sweet! Blev lite shopping på systemet också. Fest imorgon, första gången på länge, haha. Har verkligen slappt till mig på den fronten, vilket i och för sig är ganska hälsosamt.

Hittade tre fynd på H&M förra veckan förresten; två par byxor och en kjol för 10(!) kr styck. Sweet! Blev en svart skjorta att ha på jobbet också, från pojkavdelningen faktiskt. Den var billig och stilren. Här nedan kommer lite bilder (i varierande kvalité...) på dagens och förra veckans inköp:







(Obs! Alla bilder på den här bloggen är mina egna, om inget annat anges. Det är inte tillåtet att använda mina bilder utan tillstånd från mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?