onsdag 24 november 2010

Dag 13 – Den här veckan

Nu är vi mitt i veckan och jag har ganska mycket inplanerat. Så här har den sett ut hittills:

Måndag: Föreläsning om språk i tidningar/magasin. Jag började med analysen av ELLE och är nästan klar.
Tisdag: Skrev klart affärsplanen samt fixade lite med analysen. Fotokurs på kvällen, fick godkänt på min bildserie.
Onsdag: Har redigerat bilder i Photoshop samt gjort ett utkast till ett manus till en barnbok. Ska snart läsa lite kurslitteratur. Ikväll ska min pojkvän bjuda mig på lite extra god mat :) Vi ska ha en mysig kväll tillsammans, det är ju trots allt lill-lördag.

Så här kommer resten av veckan att se ut:

Torsdag: Måste tvätta och läsa kurslitteratur och på kvällen är det scenisk beredskap. Har några ärenden på stan också.
Fredag: Föreläsning på dagen - fest på kvällen!
Lördag: Ska ev. vara hårmodell, vet inte riktigt hur det blir än. Ska antagligen kolla på min pojkväns match också. På kvällen/natten vankas det jobb!
Söndag: Ev. baka pepparkakor. Någon form av adventsfika blir det i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?