torsdag 18 november 2010

Bättre tidigt än aldrig

Såg att mitt älskade Modo vann idag, efter förlängning. De gjorde dock mål 38 sekunder in i förlängningen. Nödvändigt? Då hade de ju lika gärna kunnat avgöra matchen innan, tycker jag, haha. Aja. Grymt skönt med seger i alla fall. Vet inte om jag vågar gå på några fler matcher den här säsongen, då förlorar de ju bara. Äh, jag skiter i det och går på Skellefteå - Modo nästa tisdag. Det är ju inte jag som är på isen och spelar, liksom. Tycker att de är så ojämna, år efter år. Det är frustrerande att vara Modoit ibland, men också väldigt kul. De är och kommer alltid att vara mitt hjärtelag. När jag gick på gymnasiet gick jag på nästan alla deras hemmamatcher, ibland saknar jag den tiden. Åh, jag älskar hockey.

2 kommentarer:

  1. sv: tack så mkt :) ja det är en hemsk känsla :/

    SvaraRadera
  2. Hmmmmmmm......MODO! Jag håller på Timrå. I och för sig skulle jag hålla på Modo om Timrå inte skulle orka ända fram. Därefter kommer Luleå!

    Tack för din kommentar!

    SvaraRadera

What do you think?