måndag 22 november 2010

All I want for christmas

Har skickat iväg årets önskelista till min familj. Trots att jag blir äldre för varje år (oh, really?) lyckas jag alltid komma på en hel del som jag vill ha. Materialist, javisst! Nja, inte direkt, men det är kul med jul. Ska försöka luska ut vad jag ska köpa till folket. Har lite på gång redan nu, tror det blir bra. Det gäller att planera lite.

Kul att se Ung & Bortskämd idag också. Bra att de fick kämpa lite under militärövningen. Känns rätt bra att Jerry åkte ut, han var ganska lat. Det är ju de flesta i huset, men ändå. Det stör mig inte att han är tilbakadragen, men han verkade helt enkelt så loj.

Är lite drygt tre veckor kvar tills jag åker hem för jullov. Tiden går fort! Har mycket att se fram emot, det blir en tripp söderut i Sverige (och Europa) även i år. Yay! Jag älskar att resa. Det är (nästan) alltid lika skönt att "komma bort".

Imorgon, på onsdag och fredag ska jag plugga. På torsdag ska jag unna mig en ledig dag. Det är jag värd.

Shit, nu börjar jag bli riktigt trött i ögonen. Blir nog sängen nu.

G'night y'all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?